Bevásárlóközpontok és a COVID

Nagyban befolyásolta életünket a COVID-pandémia, ezért a piaci szereplőktől érkező impulzusok alapján a MARKETING RESOLUTION-nél úgy láttuk, hogy érdemes megvizsgálni azt, hogy miképpen hatott a vírushelyzet a bevásárlóközpontok vásárlóira.

A bevásárlóközpontok látogatóira országosan reprezentatív mintán végzett online felmérés során érintettük  a legfontosabb témaköröket – látogatási gyakoriság, költések, látogatási célok, eltöltött idő –, emellett azt is megvizsgáltuk, hogy a plázák látogatói miképpen értékelik a bevásárlóközpontok által meghozott leggyakoribb egészségvédelmi intézkedéseket, és hogy mit várnak a COVID utáni időszaktól.

Hogyan hatott a COVID a vásárlási szokásokra a bevásárló-központokban? Mennyi időt töltenek el a látogatók a házakban? Mennyit költenek? Milyen gyakran mennek? Hogyan korlátozzák magukat a vásárlók? Mire számítanak a COVID után? A 60 oldalas tanulmány részletes elemzéssel mutatja be a fentihez hasonló kérdésekre adott válaszokat, tartalmazva szakértőink évtizedes tapasztalatát is.