top of page
Vállalati adatvagyon elemzés
Egyes vállalatok napi működése során – tevékenységi területtől függetlenül – jelentős mennyiségű adat keletkezik, amelynek mélyebb megismeréséhez és feldolgozásához nem áll rendelkezésre céges humán erőforrás.
Jellegzetes vállalati adathalmazok:
-
értékesítési/tranzakciós adatok (online és/vagy offline értékesítés);
-
webadatok (pl. Google Analytics által gyűjtött).
Főbb elemzési területek:
• vállalatspecifikus KPI értékek definiálása
(amely egyúttal a monitoring rendszer fejlesztési folyamat alapvetése is);
• idősoros elemzés, előrejelzések (pl. tranzakciók, árbevétel, kosárérték);
• vásárlók/partnerek számának és viselkedésének elemzése, szegmentá;ció
• RFM (Recency & Frequency & Monetary) elemzés;
• akvizíciós online csatornák elemzése.
bottom of page