top of page
Data on a Touch Pad

Vállalati adatvagyon elemzés

Egyes vállalatok napi működése során – tevékenységi területtől függetlenül – jelentős mennyiségű adat keletkezik, amelynek mélyebb megismeréséhez és feldolgozásához nem áll rendelkezésre céges humán erőforrás.

 

Jellegzetes vállalati adathalmazok:

  • értékesítési/tranzakciós adatok (online és/vagy offline értékesítés);

  • webadatok (pl. Google Analytics által gyűjtött).

 

 

Főbb elemzési területek:

• vállalatspecifikus KPI értékek definiálása

(amely egyúttal a monitoring rendszer fejlesztési folyamat alapvetése is);

• idősoros elemzés, előrejelzések (pl. tranzakciók, árbevétel, kosárérték);

• vásárlók/partnerek számának és viselkedésének elemzése, szegmentá;ció

• RFM (Recency & Frequency & Monetary) elemzés;

• akvizíciós online csatornák elemzése.

bottom of page