top of page
Team Meeting

Employer Branding

Employer Branding - Kutatás a munkahellyel kapcsolatos elvárásokról, munkával kapcsolatos attitűdökről

A Marketing Resolution megvásárolható multikliens tanulmányának legutóbbi változata. A kutatás célja: a munkával kapcsolatos attitűdök, a munkahellyel kapcsolatos elvárások, a munkavégzési szokások feltárása a magyar lakosság körében.

Főbb kutatási kérdések

Munkavégzés

  • Mikor állnak munkába a magyar munkavállalók?

  • Mennyi időt töltenek el általában egy munkahelyen?

  • Hány munkahelyük van átlagosan?

Ideális munkahely

  • Milyen az ideális munkahely?

  • Mit mérlegelnek a munkavállalók a munkahely kiválasztásakor?

Munkahelyváltás, külföldi munkavállalás

  • Milyen arányban terveznek munkahelyet váltani?

  • Továbbra is népszerű a külföldi munkavállalás?

  • Melyek a legnépszerűbb országok?

A munkával, munkahellyel való összesített elégedettség

Mennyire elégedettek a munkavállalók az egyes munkakörökben és összességében a munkahelyükkel?

Képernyőkép 2025-01-29 112015_edited.jpg

Ha kérdése merülne fel, forduljon hozzánk bizalommal!
Elérhetőségünk:
+36 30 619-3364
kui.janos@marketingresolution.hu

bottom of page