top of page


Employer Branding
Employer Branding - Kutatás a munkahellyel kapcsolatos elvárásokról, munkával kapcsolatos attitűdökről
A Marketing Resolution megvásárolható multikliens tanulmányának legutóbbi változata. A kutatás célja: a munkával kapcsolatos attitűdök, a munkahellyel kapcsolatos elvárások, a munkavégzési szokások feltárása a magyar lakosság körében.
Főbb kutatási kérdések
Munkavégzés
-
Mikor állnak munkába a magyar munkavállalók?
-
Mennyi időt töltenek el általában egy munkahelyen?
-
Hány munkahelyük van átlagosan?
Ideális munkahely
-
Milyen az ideális munkahely?
-
Mit mérlegelnek a munkavállalók a munkahely kiválasztásakor?
Munkahelyváltás, külföldi munkavállalás
-
Milyen arányban terveznek munkahelyet váltani?
-
Továbbra is népszerű a külföldi munkavállalás?
-
Melyek a legnépszerűbb országok?
A munkával, munkahellyel való összesített elégedettség
Mennyire elégedettek a munkavállalók az egyes munkakörökben és összességében a munkahelyükkel?

bottom of page