top of page
Abstract Record

Geomarketing

A MARKETING RESOLUTION a GfK GeoMarketing ún. standard termékeinek kizárólagos magyarországi szakmai képviselője és értékesítő partnere.

A geomarketing a geográfia eszköztárát kombinálja üzleti intelligenciával.

A szoftverek, térképialkalmazások a különböző forrásból származó adatokat integrálják egy közös térképi adatbázisba, illetve a rendelkezésre álló digitális térképek segítségével a legjobb döntést megalapozó elemzési lehetőségeket kínálják.

 A makrokörnyezet elemzése

A mikrokörnyezet elemzése

Vonzáskörzet-elemzés

Elméleti potenciál a vonzáskörzetben

Versenytárselemzés

GfK Purchasing Power Hungary 2023_1.jpg

GfK Vásárlóerő

A „GfK Vásárlóerő Európában, 2023” tanulmányban 42 ország települések és irányítószám-körzetek szintjére vonatkozó adatai, valamint a lakosságról és a háztartásokról szóló kapcsolódó adatok, és digitális térképek érhetők el.

https://www.gfk.com/press/GfK-Vasarloero-2023-evi-tanulmany-Europara

A vásárlóerő az adózás után egy főre jutó, rendelkezésre álló, elméletileg elkölthető jövedelmet jelenti (ideértve mindenféle állami juttatást is). A tanulmány megmutatja az éves egy főre jutó vásárlóerő értékét euróban, illetve index értékben.

A GfK Vásárlóerő értékei megfelelnek a rendelkezésre álló nominál jövedelmi értékeknek, azaz nem követik az inflációt.

A számítás alapjául a személyi jövedelemadó-bevallásból származó adatok, a társadalmi transzferekkel kapcsolatos statisztikák és a gazdasági intézetek előrejelzései szolgálnak. Az általános vásárlóerő azt az elméletileg elkölthető jövedelmet tükrözi, amelyet a lakosság fogyasztásra, illetve az állandó havi kiadásokra - úgymint élelmiszer, lakbér, közműdíjak, magánnyugdíj-pénztári befizetés és egészségbiztosítás, továbbá rekreáció, illetve közlekedés - fordít.

rgg.jpg

GfK RegioGraph

A GfK RegioGraph az üzleti szféra számára megalkotott, díjnyertes térképszoftver.

https://regiograph.gfk.com/

rgg.jpg

Komoly tapasztalatunk van:

  • hálózatértékelésekben (kiskereskedelmi hálózatok, disztribúciós hálózatok)

  • értékesítési terület tervezésében új területek megtervezése, meglévő területek optimalizálása

  • vonzáskörzet-elemzésekben vonzáskörzet-zónák kialakítás, „vonzáskörzet-profilozás”

  • ingatlanpiaci tanácsadásban bevásárlóközpontok létesítésekor, átépítésekor

 

Amennyiben a témához kapcsolódó kérése, kérdése lenne,  keresse  Kui Jánost.  

kui.janos@marketingresolution.hu; +36 30 619 3364

bottom of page